NAAR DE CHIRO

Wil je aansluiten bij Chiro Kris-Kras? Hieronder vind je de belangrijkste stappen die je moet doorlopen.

Weet dat je onze Chiro eerst twee keer mag uitproberen op een zondag. Geef op voorhand de hoofdleiding een seintje.

Inschrijven

Het is belangrijk dat je jezelf/jouw dochter inschrijft. Zo weten we wie je bent, contacteren we de juiste persoon in geval van nood, zijn we op de hoogte van jouw allergieën, enzovoorts. Ook krijg je alle belangrijke informatie via mail en ons driemaandelijks tijdschrift de Chiroepie. Vergeet je dus niet in te schrijven voor 1 oktober 2023. Dat kan je doen door op "INSCHRIJVEN CHIROJAAR" te klikken.

INSCHRIJVEN CHIROJAAR

Inschrijven na  1 oktober?
Geef dan de hoofdleiding of de leidster van jouw groep een seintje.

Lidgeld betalen

Het lidgeld voor het Chirojaar bedraagt € 60, voor het tweede lid in het gezin € 55, het derde lid € 50, ...

Hiermee ben je niet alleen verzekerd, maar krijg je ook elke zondag een vieruurtje en een drankje. Dat lidgeld stort je op het rekeningnummer van Chiro Kris-Kras:

BE 54 0017 6714 6097

Gelieve bij de storting de naam en voornaam van je kind te vermelden.

De deadline is 8 oktober 2023.

Uniform aankopen

Op de Chiro dragen wij een super leuk uniform. Alle informatie over het uniform en waar je het kan kopen, vind je hier:

UNIFORM

Op de hoogte blijven

Blijf op de hoogte van al onze updates, informatie over evenementen, weekendjes voor leden en onze zomerkampen. Check je e-mail of de e-mail van je ouder regelmatig. Lees zeker de Chiroepie goed door. Volg ons op sociale media.

JOUW GROEP

SPEELCLUB

Kleur: geel
2016-2017

SPEELKWI

Kleur: paars
2014-2015

KWIKS

Kleur: groen
2012-2013

TIPPERS

Kleur: rood
2010-2011

TIPTIENS

Kleur: blauw
2008-2009

ASPI'S

Kleur: oranje
2006-2007

In het geval van een leidingstekort ben je één jaar aspi.

Blijven zitten of een jaar overgeslagen?

Op Chiro Kris-Kras kijken we niet naar hoe je het op school doet. De groep waarbij je hoort, hangt dus af van je geboortejaar.

Ben je dus bijvoorbeeld van 2011, maar bleef je zitten? Dan zit je nog steeds bij de tippers.

FOLLOW US!

WAT KOST DAT?

Hieronder vind je een algemeen prijzenoverzicht. Scroll naar onder om te bekijken hoeveel een jaar ongeveer kost. Verder vind je ook een overzicht van uitzonderlijke uitgaven.

Lidgeld

60 jaarlijkse uitgave
  • VOOR ELK LID
  • Per dochter die bij onze Chiro zit,gaat er €5 van het lidgeld af.

• Voorbeeld: Lisa betaalt €60, Fien €55 en Lara €50.
  • Te storten op BE54 0017 6714 6097 voor 8/10/2021

Bivak normaal

130 jaarlijkse uitgave
  • VOOR ELK LID DAT MEE GAAT OP KAMP
  • Per dochter die op kamp vertrekt, trekken we €5 af van het kampgeld.

• Speelclubs betalen €100 voor hun kamp.
  • Deadline storting volgt in april/mei.

Weekendje

20-25 jaarlijkse uitgave
  • VOOR ELK LID DAT MEE OP WEEKENDJE KOMT
  • Prijs varieert afhankelijk van de activiteiten die je leiding heeft gepland.
  • Deadline storting wordt afgesproken door jouw leidsters.

UITZONDERLIJKE UITGAVEN

Er zijn ook enkele uitgaven die je slechts één of meerdere keren moet doen. We gaan bijvoorbeeld om de vijf jaar op buitenlands kamp.

Bivak JEKA

464 om de 5 jaar
  • VOOR TIPPERS, TIPTIENS EN ASPI'S
  •  Betalen via spaarplan.
  • Oostenrijk 2015
  • Tsjechië 2021
  • Het volgend buitenlands kamp is in 2025. De locatie is nog onbekend.

Uniform

78-112*
  • VOOR ELK LID
  • Het aantal keer dat je bv. een nieuwe rok moet kopen, hangt af van hoe veel je groeit.
  • *Tweedehandsuniform te koop bij onze Chiro. Prijs af te spreken met Laurien of Amélie.

CHIRO VOOR IEDEREEN

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt op onze Chiro. Daarom bestaat er voor gezinnen in een moeilijke financiële situatie een oplossing.

Iedereen kan een tweedehandsuniform aankopen.
Verder zijn er een aantal tegemoetkomingen. Meer info hierover vind je op de pagina "tegemoetkomingen".

Gezinnen met recht op een verhoogde tegemoetkoming bij het ziekenfonds kunnen ook voor een lagere prijs mee op buitenlands bivak.

Wil je meer info? Vraag je jezelf af of je hiervoor in aanmerking komt? Neem dan contact op met de hoofdleiding (Lien, Sophie of Mirthe). Deze info is vertrouwelijk. Dit blijft dus tussen jouw contactpersoon en onze verantwoordelijken voor de kas.

Site was started with Mobirise